Joo, siitä pesiksestä. Voitettiin koulupesisturnaus. Reilusti. En jaksa tarinoida siitä, se on vanhaa, ollutta, mennyttä.
Mua oikeesti suoraan sanottonu vituttaa. Huomen joutuu lähtä pelaamaa taas. No onha se kivaa, mut ne kaikki muut joukkuelaiset on kaks vuotta vanhempii. Ja lähtö on aamul kuuelt ja peli on vast joskus neljält iltapäiväl. Kiva kiva, menee koko päivä siihen taas. Ei yhtää huvittais. Ja omii pelei on niin harvoin, et melkee pakko pelata näis vanhemmis, jos aikoo pelata. Ja aina ku meil on omii pelei, ni aina ne on sitä samaa joukkuetta vastaa, joka me aina voitetaa. Ymmärtäkää jo, et vaikka me pelattais niit vastaa 100 kertaa, me voitetaa silti! ;>
Tänää siivosin huonetta ja vaatekaapin. Haluisin viel vaihtaa huoneen järjestystä, mut en saa siirrettyy niit tavaroit yksin, ni pitää pyytää jotaa auttamaan.


Kommentit