Haha. Ikuisten ongelmien kautta sain tästä ulkoasusta melkeen siedettävän! Onnitelkaapas minuu, se on miulta aika iso saavutus. Ensin tossa oli kuvana jotain pyykeitä, ne ois ollu kivoja, mutta.. Noh, eipäs sanota mitään. Nyt siinä legoja. Kuva ei oo keskellä, korjaan sitä vielä (joskus) ja sitte toi typerä musta viiva menee siitä keskeltä. Kai sen sais pois siitä, mut mie tiiän jo nyt, etten miä tuu sitä siitä ikinä saamaan. No, ehkä joskus, mut en ainakaan ihan lähiaikoina.
Koulut päättyy huomen! Jee! Se vaan on tylsää, kun ala-aste loppuu. ;( Meillä on nyt niin ihana luokka ja silleen. Tuun kaipaa kaikkii näit kuutta vuotta, mitä oon sen kaa ollu tekemisis. Tulee ikävä. Tää viiminen vuos on ollu parhain ikinä. <3 Meillä on niin ihana ope, ihana luokka ja.. No ihan okoot luokkatilat. ;D Okei, on neki ihanii, verrattuna yläasteen tunkkasii ilmoihin.
Toivottavast todistus olis ees kelvollinen. Haluun ainaki olla siihen ite tyytyväinen. Muusikistaki tulee varmaan 7, mut mitä välii? Musiikki on niin perseestä, eikä siitä tajuu mitään, jos ei harrasta sitä. Ja miehän en harrasta, joten kaikki menee toisest korvast sisää ja toisest ulos.
Täää ostettii joittenkii luokan tyttöjen kaa meijän opelle lahja. Sellanen sulonen nallekarhu ja sit siihen lisäks 7 (??) salmiakki tikkarii. Sitte paketoitii se ja silleen. Ja huomen annetaa se. ;P Oltii myös melkee saman porukan kaa uimas. Tai siis ei melkee kukaa kyl uinu, mut silti. Mässäiltii ja juteltii siel. Oli kivaa. (;
Eipäs nyt muuta. (;


Kommentit